Wydawnictwo I.D.Media ma na swoim koncie już 5 książek. Autorce, Ilonie Adamskiej, zawsze udaje się zgromadzić na ich kartach wiele wpływowych postaci ze świata biznesu, kultury i sztuki. Każda kolejna pozycja to spora dawka inspiracji, moc porad i ogromna ilość motywacji. Dzięki temu, jak podkreślają zachwyceni czytelnicy, łatwiej odnaleźć jasne wskazówki dotyczące prowadzenia udanego biznesu oraz życia osobistego, co w dzisiejszym świecie, pełnym szumu informacyjnego, jest wartością bezcenną.
Ponadto, każdej książce wydanej sumptem agencji I.D.Media towarzyszy wiele wyjątkowych akcji promocyjnych, takich jak: gale, kongresy czy spotkania motywacyjne. Uczestniczy w nich rzecz jasna nie tylko Autorka, lecz także znani i lubiani bohaterowie, którzy goszczą na kartach książek Ilony Adamskiej.
Nie sposób nie wspomnieć również o tym, że każda kolejna pozycja wydawnicza Agencji to wspaniała akcja charytatywna i realne wsparcie dla takich fundacji jak "Krwinka" czy "Szansa". Nie dziwi zatem fakt, że szefowa agencji I.D.Media, Ilona Adamska, zdecydowała się zaprezentować czytelnikom kolejną książkę, która będzie nosić tytuł: "Jak świadomie budować swój biznes? Bądź marką autentyczną".
W książce znajdą się informacje z zakresu personal brandingu, budowania marki osobistej, public relations, event marketingu, czy współpracy z gwiazdami jako ambasadorami marki. Opisane zostaną konkretne przykłady działań promocyjnych na przykładzie budowania marek: Ilona Adamska, Imperium Kobiet i I.D.Media. Nie zabraknie także wskazówek, jak umiejętnie łączyć życie zawodowe i prywatne oraz jak budować relacje z partnerami - nie tylko biznesowymi, ale życiowymi. Jednym słowem - będzie to opowieść o niezależności, wolności i własnej przestrzeni w miłości!
Swoimi doświadczeniami podzielą się też osoby, które cenimy i podziwiamy. Plejadę gwiazd, które zaprezentują sie na kartach książki otwierają takie nazwiska jak: Beata Tyszkiewicz, Monika Zamachowska, prof. Jerzy Bralczyk czy prof. Andrzej Blikle. W publikacji nie zabraknie jednak miejsca dla sponsorów tego szlachetnego projektu, którzy będą mogli na jej kartach opowiedzieć o własnej drodze budowania biznesu, a jednocześnie wesprzeć podopiecznych ośrodka dla ofiar przemocy w rodzinie "Dom" z warszawskiej Pragi. To już 6 akcja I.D.Media na rzecz tej organizacji!
- Dla ograniczonej liczby rzetelnych partnerów stworzyliśmy sposobność współudziału w wyjątkowym przedsięwzięciu i zrobienia czegoś dobrego i wartościowego, nie tylko dla ośrodka wspierającego samotne mamy (często ofiary przemocy domowej), ale także dla swojej firmy/marki. - mówi Ilona Adamska. - Pomagając bowiem innym, często pomagamy sobie. Angażując się w tego typu projekty, budujemy wizerunek swojej firmy, jako partnera godnego zaufania, otwartego na potrzeby innych- firmy chętnie angażującej się w pomoc najbardziej potrzebującym. To tzw. dobry i skuteczny PR. Ważne jednak, by pamiętać o tym, że pomoc ta ma wynikać z potrzeby naszego serca, a nie tylko z powierzchownych, czysto materialnych pobudek. Po prostu - aby osiągnąć sukces w biznesie należy więcej dawać niż brać!
Premiera książki, przewidziana na 7 kwietnia, będzie wyjątkowym wydarzeniem- wspaniałą galą, podczas której każda firma, jaka weźmie udział w projekcie otrzyma statuetkę za wpieranie inicjatyw społecznych i charytatywnych, pod hasłem "Firma o wielkim sercu". Nagroda podkreśli zasługi w ramach tzw. odpowiedzialnego biznesu. Event połączony będzie także ze zbiórką upominków dla samotnych mam, którymi opiekuje się Fundacja.
Proces budowania silnej, opartej na autentyzmie marki może mieć wiele znaczeń i dotykać zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego. To niełatwe zadanie, ale jeśli możemy liczyć na drogowskaz lub przyjaciela, który podpowie nam, jak nie utkwić na mieliźnie, łatwiej osiągniemy wymarzony cel. Takim nieocenionym sprzymierzeńcem z pewnością okaże się najnowsza książka Ilony Adamskiej- premiera już w kwietniu!
*** Firmy pragnące wesprzeć projekt - prosimy o kontakt info@idmedia.pl
Wasze Komentarze
Jeszcze nie skomentowano powyższego artykułu.Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, planetakobiet.com.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.