Już od półtorej dekady zespół zafascynowany włoską sztuką przyrządzania i smakowania kawy popularyzuje w naszym kraju związane z nią wartości. Firma z sukcesami promuje najwyższej jakości produkty, wpisujące się w nurt slow food. Oferowane kawy organiczne, mieszanki single origin oraz herbaty liściaste trafiają w gusta koneserów, pozostając jednocześnie dostępne wszystkim osobom zainteresowanym poszerzeniem swoich smakowych horyzontów. Działalność ta wpisuje się w szerszy kontekst misji wyznaczonej przez notowaną na włoskiej giełdzie papierów wartościowych spółkę-matkę: Massimo Zanetti Beverage Group.
Międzynarodowy koncern, będący światowym liderem produkcji espresso, sprawuje kontrolę nad procesem produkcji kawy, począwszy od selekcji i nabywania surowców, przez proces palenia, aż po logistykę oraz nadzór nad kanałami dystrybucji i działaniami marketingowymi. Propaguje przy tym zdrowy i aktywny tryb życia. Na przestrzeni lat marka Segafredo Zanetti angażowała się w liczne działania sponsorskie w sporcie: od koszykówki po Formułę 1.
Dziś kładzie nacisk na współpracę z drużynę kolarską Trek-Segafredo, promując zarówno samą jazdę na rowerze, jak i zasady bezpiecznego uczestnictwa w ruchu drogowym.
Wasze Komentarze
Jeszcze nie skomentowano powyższego artykułu.Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, planetakobiet.com.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.