FEERIA BARW I BOGACTWO FORM
Na nadchodzący sezon BIZUU proponuje głębokie, nasycone kolory, takie jak bordo, granat czy intensywny fiolet. Nie ucieka jednak przed klasycznymi barwami: czernią, beżem i charakterystycznym dla marki różem. Podczas pokazu zobaczyliśmy m.in. plisowane spódnice midi, zwiewne suknie maxi, bazujące na ludowym, kwiatowym princie oraz niezaprzeczalny hit sezonu – garnitury. Nie zabrakło również propozycji dla miłośniczek wygody: denimowych spodni i koszuli oraz swetrów zakończonych obszernym, przedłużonym rękawem.
Uzupełnieniem powyższych propozycji były płaszcze z ludowym, kwiatowym haftem czy eleganckie futro z aplikacją. Stylizacje zostały wykonane z najwyższej jakości tkanin, pochodzących z Włoch i Francji, m.in. z kaszmiru, jedwabi czy koronki.
WYBIEG I PRALKA BIZUU
od początku 2015 roku współpracuje z marką Whirlpool, będąc ambasadorem kampanii Włącz 6. Zmysł. Celem wspólnych działań jest pokazanie, że nawet najdelikatniejsze tkaniny można wyprać w pralce. Gwarancję, że pochodzące z kolekcji projektantów ubrania pozostaną w doskonałej kondycji na lata daje technologia 6. Zmysł, zastosowana w pralkach Whirlpool. Dzięki niej urządzenie samo dobiera parametry prania, gdzie specjalne czujniki oceniają wielkość wsadu i rodzaj tkaniny.
Kampania pokazuje, że nosząc ubrania od projektantów wcale nie jesteśmy skazani na pralnię chemiczną czy pranie ręczne. Najlepszym dowodem na to, że ta teoria ma pokrycie w praktyce jest samo BIZUU. W warszawskim atelier projektantek stoi pralka Whirlpool, a Klientki niejednokrotnie mogły same przetestować, jak działa. Był to już szósty pokaz BIZUU, któremu partnerowała marka Whirlpool.
Wasze Komentarze
Jeszcze nie skomentowano powyższego artykułu.Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, planetakobiet.com.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.