Aktorka znana z odważnych wyznań, chce zwrócić uwagę na to, jak wiele może zmienić twórczość i otwartość.
Różnorodność to siła, dzięki której świat staje się ciekawszy i bardziej inspirujący. Chcąc uświadomić to Polakom, Katarzyna Warnke zaangażowała się w nową kampanię społeczną Love Over Hate, którą wspiera marka Absolut. Celem zaplanowanych działań jest podkreślenie wielkiej siły życzliwości i akceptacji. Każde obraźliwe słowo zostawia w ludziach bolesny ślad, który na szczęście mogą zniwelować pozytywne emocje. Dlatego jednym z głównych działań podjętych w ramach kampanii jest twórcze przekształcanie haseł nienawiści w pozytywny przekaz.
Co to oznacza? Do 23 września internauci mogą zgłaszać na stronie loveoverhate.pl miejsca pełne haseł nienawiści, wymalowanych na murach lub ścianach budynków. Wybrane lokalizacje z Polski zostaną oczyszczone z hejtu przez ekipę Love Over Hate, zaś farba z usuniętych haseł posłuży do stworzenia niezwykłego miejskiego dzieła, które będzie niosło pozytywny przekaz, jakim jest otwartość i tolerancja. Przesyłając zgłoszenie każdy może osobiście zaangażować się w walkę z raniącymi słowami. Każdy może też realnie wpłynąć na poprawę własnego samopoczucia, które w bardzo dużym stopniu zależy od otoczenia, w jakim żyjemy. Ignorowanie wszechobecnego hejtu jest milczącą zgodą na obrażanie ludzi, którzy chcą wyrażać siebie we własny sposób.
Głośny i odważny manifest płynący z kampanii i wspierany przez Kasię Warnke ma zachęcić do pokazania, że spotkanie odmiennych punktów widzenia, to szansa na stworzenie prawdziwie inspirującego świata.
- Wiem, że hejt, inaczej mowa nienawiści, dotyka dziś nas wszystkich: dzieci, dorosłych, osoby starsze, gwiazdy, polityków i osoby prywatne. Nie oszczędza się nawet ludzi ciężko chorych. Wierzę, że to zjawisko wysokiej społecznej szkodliwości i dlatego trzeba aktywnie temu przeciwdziałać, reagować na profilach społecznościowych, portalach i w tak zwanym „realu”. Zdarzyło mi się nie raz prowadzić dyskusję w przestrzeni wirtualnej z osobami atakującymi w agresywny sposób mnie, czy innych ludzi. Myślę, że w takich sytuacjach pomocne jest poczucie humoru, ironia i kreatywność. Wierzę w to, że takie małe gesty potrafią zmieniać świat na lepsze, przywracać właściwą perspektywę. Hejt to żadna siła, to zwykła słabość – komentuje aktorka, Kasia Warnke.
Kampania społeczna Love Over Hate rozpoczęła się pod koniec sierpnia aktywacją w social media i potrwa do końca listopada br. W tym czasie ambasadorka kampanii będzie zachęcała internautów do przyłączenia się do akcji na własnych kanałach social media, gdyż to właśnie Internet jest najczęstszym miejscem hejtu. Swoje mocne wsparcie dla kampanii, aktorka wyraziła także na tegorocznym Flesh Fashion Night, gdzie wystąpiła w nieoczekiwanej charakteryzacji – jej ciało zostało pokryte słowami hejtu, z jakim spotkała się w swoim życiu.
Love Over Hate podkreśla, że nienawiść nie jest anonimowa, hejt ma zawsze swoją twarz – spotykają się z nim prawdziwe osoby, które potrzebują zrozumienia. Dlatego tak ważne jest, by kierowaną do nich nienawiść przekształcać w pozytywny przekaz, gdyż dobre słowa mają wielką moc.
Kampania Love Over Hate podejmuje walkę z hejtem, by pokazać, że miłość i dobre emocje potrafią zwalczyć nienawiść. W jaki sposób? Zmieniając hejt w coś twórczego! Bo to właśnie kreatywność ma moc wywoływania pozytywnej zmiany. W ramach akcji Love Over Hate, jednym z działań jest zgłaszanie haseł nienawiści wymalowanych na murach lub ścianach budynków. Wybrane miejsca z Polski, spośród tych zgłoszonych przez internautów na stronie loveoverhate.pl zostaną oczyszczone z hejtu, zaś farba z usuniętych haseł posłuży do stworzenia niezwykłego miejskiego dzieła, które będzie niosło mądry i pozytywny przekaz, jakim jest miłość i otwartość na świat.
Przesyłając zgłoszenie, absolutnie każdy może wziąć udział w walce z brakiem akceptacji i raniącymi słowami. Każdego z nas, bez względu na płeć, wiek, pochodzenie, czy wyznanie, chociaż raz w życiu dotknął hejt. Łącząc siły i wykazując się pozytywną kreatywnością – pokonamy nienawiść! Ambasadorem kampanii została Kasia Warnke. Aktorka, która nie raz stawiała czoła niesprawiedliwym osądom, zaskakując swoją twórczą energią i pozytywną postawą. Inicjatorem kampanii społecznej Love Over Hate jest Absolut, marka należąca do portfolio Grupy Pernod Ricard.
Dodatkowe informacje na:
https://loveoverhate.pl
Wasze Komentarze
Jeszcze nie skomentowano powyższego artykułu.Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, planetakobiet.com.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.