Sobota, 20 kwietnia 2024r. Agnieszki, Amalii, Czecha
 Szukaj
FACEBOOK RSS EMAIL Strona główna
Planeta Kobiet

Google zrobiło przemeblowanie. Jakie?

Niedawne zmiany w algorytmach przyniosły wiele korzyści dla stron internetowych. Największa wyszukiwarka skupiła się jeszcze bardziej na potrzebach osób wpisujących treści w wyniki wyszukiwania. A co to jest potrzeba klienta? odpowiada Joanna Gizgier - CEO w marce by Fehu.
Czy wymyślne nazwy mają sens?

Firm wiele skupia swoje działania na wymyślnych nazwach produktów czy usług. Może mieć to znaczenie marketingowe, ale dla SEO już niekoniecznie. Podczas tworzenia nazw powinniśmy kierować się słowami kluczowymi, które nasz potencjalny klient wpisuje w wyszukiwarkę. On przecież szuka prostych rozwiązań.

Słowem kluczowym nie zawsze będzie nazwa Twojej firmy czy Twojego imienia i nazwiska – ludzie szukają konkretnego produktu, konkretnej usługi.

Przykład: Jeśli szukasz legowiska dla psa, to wpiszesz w Googlu „legowisko dla psa” a nie „Kowalski”. Logiczne, ale stosowane przy budowaniu stron jest rzadkością niestety.

To musisz wiedzieć

Ostatnie dziesięciolecie Google generowało tytuły na przykład na podstawie tekstów html - tittle, dziś jeszcze bardziej postanowili zagłębić się w tę metodę. Algorytmy zainspirują się całymi treściami, pierwszymi akapitami, jak i całą tematyką www. Posunięcie dosyć mądre, po zorientowaniu się, że tak naprawdę często same tytuły były błędnie opisane.

Strona główna, Home


Powszechnie stosowany ,,strona główna’’ czy ,,home’’, z punktu widzenia Google i Seo nie jest dobre. Brak opisu także, za duża liczba słów kluczowych może doprowadzić do braku efektów.Teraz nie tylko jest ważny sens treści napisany umiejętnie za pomocą technik storytellingu, ale jeszcze bardziej ilość znaków w tytułach. Znacząco zwracają uwagę na drogę okruszków strony i wygląd separatorów.

Nietematyczność jest nie akceptowana i z automatu podejrzana

Prawidłowo podpisane nagłówki i brak ciągłego powtarzania wyrażeń to droga jaką ma obrać Twoja witryna. Zatem powagę całej widoczności online osiągniesz poprzez wyróżnienie, którego nie odkładaj na później.

Zwłaszcza teraz kiedy ruch w internecie zwiększył się o 90%. Tematyczne skupienie się na wymaganiach klientów, na stworzeniu dla nich tego, czego potrzebuje od Twojej firmy. Tak jak to robi bardzo znana firma, propagująca hasło: Nie masz iść do Pepco po to czego potrzebujesz, to Pepco mówi ci co jest Tobie potrzebne.

Jak zapewne zauważyliście sami, problem ze sprzedażą internetową mają nawet te firmy, które sprzedają sposoby sprzedaży czy marketingu, a co dopiero mają zrobić marki, u których ta strefa jest czarną magią, tylko i wyłącznie dlatego, że nie są przygotowani technicznie i czerpią wiedzę z powstałych w czasie pandemii niekoniecznie doinformowanych grup internetowych.

Nie zapominajmy o fakcie, skupiania się na przestrzeni dzierżawionej, jak social media wybierając świadomie lub nie zaniedbywanie własnej strony internetowej to bardzo niekorzystny pomysł. Zatem zadam na koniec pytanie. Co musiałoby się wydarzy w życiu Twojej firmy, aby wybrać drogę logiki internetowej i nie posiadać pustej strony www?

BIO Joanna Gizgier

CEO w marce by Fehu. Związana z branżą IT od ponad 11 lat. Zajmuje się projektowaniem i implementacją stron internetowych, e-sklepów, platform streamingowych, blogów. Jest specjalistką w optymalizacji i działaniach SEO. Zajmuje się, także kwestiami związanymi z identyfikacją wizualną marki. Jest autorką szkoleń: “Twoje miejsce w sieci” czy “Firmowe błędy w poruszaniu się online”. Gościem i prelegentem wielu konferencji. Pracuje z pasją, starając się realizować zobowiązania podjęte wobec klientów i czuję się odpowiedzialna za ich powodzenie. Swoje działania opiera na technikach quick wins i insights. Jak sama podkreśla: zamiast porażek zbiera doświadczenia. Zamiast ulegać schematom łamie zasady i znajduje szerszą perspektywę.

Tutaj mnie odkryjesz: https://byfehu.art/
Wpisz w Google hasła przewodnie jej marki: #tykamrzetelnie #stronazarabia #łamschematy #byfehu
Facebook: https://www.facebook.com/byFehuotwieramfirmomdrzwidoswiataonline
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/joanna-gizgier-533064115/
Oceń ten artykuł:  1 pkt 2 pkt 3 pkt 4 pkt 5 pkt    Aktualna ocena: 5,00
 
Wyślij e-mail rekomendujący ten artykuł
E-mail adresata
 
 
Google zrobiło przemeblowanie. Jakie?
Niedawne zmiany w algorytmach przyniosły wiele korzyści dla stron internetowych. Największa wyszukiwarka skupiła się jeszcze bardziej na potrzebach osób wpisujących treści w wyniki wyszukiwania. A co to jest potrzeba klienta? odpowiada Joanna Gizgier - CEO w marce by Fehu.
Czytaj cały artykuł

 
Twoje Imię i Nazwisko
 
Twój E-mail
 
 
Dodaj swój komentarz do artykułu.
 
Komentarz
Autor
 

Wasze Komentarze

Jeszcze nie skomentowano powyższego artykułu.

Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, planetakobiet.com.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.

Konkursy

Wywiady z gwiazdami

Nasza Ankieta

Najprzystojnieszy polski aktor to?

zagłosuj
Moda   Trendy   Projektanci   Modna w ciąży   Ciekawostki   Porady stylisty   Zdrowie i Uroda   Zdrowie   Uroda   Make-up   Rozmaitości   Kącik kulinarny   Z życia wzięte   Wielki świat   Motoryzacja   Nasze dzieci   Porady   Nasz ślub   Kultura   Muzyka   Kino   Teatr   Książka   Sztuka   Konkursy   Konkurs SMS-owy   Konkurs książkowy   Konkurs muzyczny   Wywiady z gwiazdami   Kominek    
Copyright © 2024 Planeta Kobiet. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie L77 - Strony internetowe Strony internetowe