Do oferty PEPCO trafiła szeroka gama sportowych produktów – odzieży oraz akcesoriów w cenie do 10 zł do 50 zł. W popularnej sieci sklepów można kupić bluzy z kapturem z kieszenią kangurka i wygodnym, luźnym wykończeniem w szerokiej gamie rozmiarów – od XS do XXL. W kolekcji znalazły się również biustonosze sportowe z atrakcyjnym wycięciem na plecach, luźne t-shirty, legginsy, elastyczne buty z przepuszczającego powietrze materiału, zestawy stopek sportowych oraz akcesoria: hantle, bidony z uchwytem, torby na ramię, czy ręcznik z mikrofibry. Ceny zaczynają się już od 10 zł, zaś żaden z produktów nie jest droższy niż 50 zł.
- Cieszymy się, że dzięki współpracy z siecią PEPCO możemy zaoferować szeroką gamę naszych produktów klientom zarówno w Polsce i całej Europie, w doskonałych cenach! - komentuje Wojciech Czernecki, prezes Sugarfree – właściciela marki Cadio Bunny.
Jest to pierwsza współpraca z Cardio Bunny z PEPCO. Ubrania będą dostępne również w zagranicznych sklepach sieci - marka jest obecna w 14 krajach, poza Polską również w Czechach, Słowacji, Słowenii, Chorwacji, Serbii, Węgrzech, Rumunii, Bułgarii, Litwie, Łotwie, Estonii, Włoszech oraz Hiszpanii. Sieć sklepów PEPCO liczy ponad 2000 sklepów, które każdego miesiąca są odwiedzane przez około 19 mln klientów.
Wasze Komentarze
Jeszcze nie skomentowano powyższego artykułu.Wszystkie komentarze są własnością ich autorów. Autor ponosi pełną odpowiedzialność za treść wpisu. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, planetakobiet.com.pl może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.